neuscorrectie

Ik heb 2 jaar geleden een neuscorrectie aangevraagd deze kreeg ik vergoed door de ziekenfonds en ik stond op de wachtlijst in het ziekenhuis. nou zou ik begin vorig jaar al geholpen worden maar mijn vergoeding liep tot vorig jaar juni.nou heb ik er paar keer achter aan gebeld maar tot de dag van vandaag nix gehoord en mijn vergoeding is dus afgelopen. wat zou het beste zijn weer naar die ziekenhuis gaan en opnieuw aanvragen of naar een ander ziekenhuis gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Wanneer je een goede verzekering hebt zou je de zorgmakelaar kunnen inschakelen. Deze kan de vergoeding laten verlengen en eventueel zoeken naar een ziekenhuis die sneller kunnen behandelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de ziektekostenverzekeraar een verlenging van de toestemming schriftelijk aanvragen. Met een toelichting over de reden van de aanvraag. (de wachtlijst).