Hoe kan ik toch skyrim spelen?

Ik wil graag skyrim spelen, maar mijn computer heeft al die vereiste dingen ervoor niet, en ik heb geen PlayStation ofzo. Is er toch een manier om het spel zo goedkoop mogelijk te spelen? Het spel kopen vind ik geen probleem qua geld, maar om nou een hele computer of PlayStation ervoor aan te schaffen vind ik een beetje te duur worden. Wat zal/kan ik doen? Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou een playstation 3 halen:D
Ik heb er ook een met skyrim en het is heel episch!
Ik zou geen pc halen want als je eentje wilt waar je games zoals skyrim en battlefield wilt hebben kost het al het dubbele van een playstation
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tsja, dan kun je het spel niet spelen. Het word toch pc upgraden denk ik dan, of je moet vrienden hebben waar je het spel mag spelen.